Alla inlägg under mars 2010

Av Madelene - 25 mars 2010 13:23

Jag tycker att man varje månadslut sitter och bara väntar på att papprena och pengarna ska komma in på kontot.. Och när man väl väntar känns det som det aldrig kommer komma in några pengar.. Det känns alltid lika skönt när pengarna kommit in och man äntligen kan få betala räkningarna och slippa tänka mer på att dom ligger där i en hög och vill bli betalda.. Så himla skönt när man vet hur  mycket eller lite snarare man har kvar och man kan gå och handla god mat och kanske till och med investera i något fint till sig själv  ..  Det enda jag kan göra nu är att hoppas på att försäkringskassan kan snabba sig lite och att pengana kommer in imorgon eftersom dom redan borde varit inne.. Bara att hålla humöret uppe och njuta av att allt annat är så bra nu.. Ha det super   

Av Madelene - 25 mars 2010 00:03

Vilken trevlig dag jag haft.. Har varit med min kompis Sofia å bara snackat massa och sett på bra tv program.. Vi fick värsta rycket och gick och köpte glass och det var underbart gott har längtat efter glass i 2 veckor nu och äntligen fick jag min goda glass.. Nu när kvällen är här så är det bara en sak som fattas och det är den personen som ockuperar mina tankar.. Sitter bara och väntar på att du ska höra av dig och ge mig svar om du kommer in till mig och gör mig glad eller om du blir hemma.. Kärleken gör mig rädd men om det är dig det gäller så kan jag nog ge det en chans igen  .. Nu ska jag kolla på något bra och hoppas på att mr  X ska dyka upp snart.. Ha det super   

Av Madelene - 24 mars 2010 12:42

Ja nu så diskuteras det för fullt om solarier är farligt eller ej.. Loreal har ju betalat en doktor för att undersöka saken och nu så påstås det att man får hudcancer och att det är farligt att sola i solarier.. Dom säger att kommunerna borde stänga ner soloteken för att det är farligt.. Själv tror jag att allt är bullshit och att allt är bra i en lagom mängd.. Själv solar jag någon gång då i månaden och tycker att man både känner sig fräschare och snyggare.. Det finns ju mycket som är farligt och som inte är bra för oss men fram tills dom gjort en klok undersökning av det här tänker jag fortsätta sola och må bra.. Vi behöver D vitamin så jag tänker inte sluta sola och tycker diskussionen bara är tråkig att lyssna på just nu.. Ha det Super      

Av Madelene - 23 mars 2010 16:38

Här sitter man en helt vanlig tisdag och funderar på hur man ska få veckan att gå... Dom är alltid så sjukt tråkiga oftast tyvärr, bara massa måsten och ingen som har tid att hitta på något skoj.. Men det är så skönt att veta att man har något att längta efter också så jag ska inte klaga  .. Igår såg jag på Alice i underlandet som Tim Burton gjort, och den var så himla bra.. Ibland önskar jag att underlandet fanns på riktigt för då hadde jag tatt en resa dit istället för att åka till något poppulärt resemål.. Tänk att få en semester där med alla möjliga konstiga saker som kan hända, jag tror det skulle vara en rolig och spännande upplevelse.. Just nu sitter jag och kopplar av med lite FB och lyssnar på Jason Derulo och bara drömmer om hur kul helgen ska bli.. Ikväll kommer en av mina kompisar in till Visby som jag inte träffat på ett tag så det ska bli kul att sitta och snacka.. Jag får nog läsa min bok När jag hör din röst som sysselsättning i veckan den är så bra att man har svårt att släppa den.. Sen måste jag ändå städa och tvätta och givetvis packa till lördagen då det bär av ut på landet.. Bara 2 dagar kvar till helg snart ju så något kommer jag hitta som får veckan att gå snabbt.. Är väl lika bra att börja med maten jag ska göra got thai gryta med kyckling och nudlar mm blir sugen bara jag tänker på maten.. 

Ha det super  


                              

                            Min smarriga efterätt



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ med i min vardag på gott och ont. Genom det bra och dåliga stunderna i livet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards