Alla inlägg under oktober 2012

Av Madelene - 1 oktober 2012 14:40

Sådan spännande måndag jag har idag fått reda på att under veckan kommer jag få veta om jag får jobb..

Kan inte göra annat än hålla tummarna och tänka positivt   ..

Älskar stället och trivs så himla bra där så jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska bli mitt jobb för en lång tid framöver.

I kväll är det dags för härlig Bodyjam träning och sedan ska jag försöka gå och träna 3 gånger till denna vecka.

Har köpt nyaträningsskor som är jätte bra att ha när man dansar så nu ska det dansas extra mycket..

Idag har jag även beställt en Iphone5 som jag nu ska vänta på i cirka 4 veckor, men tror det definitvivt är värt det.

Min mobil jag har bara kränglar och funkar knappt att använda så ska bli så himla skönt å få en klok mobil som jag kan ha. Sen är jag ju Apple frälst sedan innan då jag har haft en mac i flera år och en ipod. Tycker deras produkter är så bra kvalitet på och otroligt snygg design. Så nu är det bara å vänta med spänning på allt..

Kram


 

Presentation


Följ med i min vardag på gott och ont. Genom det bra och dåliga stunderna i livet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards