Alla inlägg under oktober 2010

Av Madelene - 31 oktober 2010 21:08

Jag har verkligen fått inse att vägen tillbaka från en deppresion är lång och inte alls så enkel som man kunde hoppas på.. Jag trodde att nu när jag slutade jobbet skulle få mer tid och hinna med att blogga mer och massa annat skoj.. Men det här har verkligen fått mig att inte orka lika mycket, ibland så känns det som om man inte vet vad man vill, om man orkar göra saker, vill träffa folk eller liknanade..

Jag försöker tvinga mig till att göra saler för att få det gjort, men lyckas ändå skjuta upp saker.. Tror nog det enda bra det här fört med sig är att jag blivit en lugnare människa och inte stressar lika mycket..

Det känns så jobbigt att inte kunna kontrollera sina känslor.. Jag gråter även om jag är glad, gråter över ingenting ibland.. jag trodde inte man kunde vara så här skör som jag är nu...

Jag har en himla tur att dom flesta av mina kompisar ställer upp och finns för mig när jag behöver prata eller känner mig nere.. Det jag hatar mest med den här deppressionen är att man skäms över att man har den för man känner sig så svag..


Trots allt det tråkiga har jag i helgen varit med några kompisar och firat halloween.. jag var den enda av mina kompisar som klädde ut mig men det gör inget.. Det är ju det absolut roligaste med den här helgen att man kan spöka ut sig hur man vill..  Jag valde att vara brud i år så jag köpte en vit sexig variant på klänning som jag använde till den fick jag en slöja, jag köpte strumpeband och glittriga ögonfransar.. synd att halloween bara är en gång om året, för jag längtar redan till nästa..

  


                                                              

                                            Här är min kostym..




                                                                                                

Av Madelene - 5 oktober 2010 22:39

Äntligen kan man ta sig tid att sitta vid bloggen igen.. En hel sommar har gått som varit fylld med jobb och skoj, men ingen tid för annat tyvärr...

Underbart att äntligen kunna göra vad man vill och bestämma själv..

Jag har precis kommit hem efter en underbar resa i Stockholm som jag aldrig kommer glömma, och hoppas på att man snart kan få göra om det..

Under sommaren som varit har jag knutit många nya kontakter som jag är glad för och harförsökt att njuta så mycket av värmen som varit och festat när jag kunnat för att kunna ha lite break från allt tråkigt och jobbet...

Har kommit över min kärlek och hittat annat intressant att syselsätta mig med..

Just nu känns det faktisk som livet leker och mycket har hänt och ändrat sig sen jag skrev sist..

Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och skriva om min roliga resa jag nyss gjort och föröka få upp lite bilder så småningom..

Så nu hoppas jag på att det inte kommer ta lika lång tid inna jag skriver igen..

Blir shopping imorgon på marknaden som jag ska på   

  



        Här är mina favorit skor just nu...  


Presentation


Följ med i min vardag på gott och ont. Genom det bra och dåliga stunderna i livet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards