Alla inlägg under augusti 2013

Av Madelene - 14 augusti 2013 18:21

Hej det var väldigt länge sedan jag var här men äntligen harvat hittat tillbaka.Under tiden jag varit borta har jag kämpat med min depression som nu inte är lika hemsk.Jag har äntligen börjat få ork och energi till att göra saker igen.Denna vecka började jag mitt nya liv med motion varje dag och fasta 2 gånger i veckan.Jag har nu bestämt mig för att testa på något nytt som är bra för hälsan så då blev det 5:2 dieten.Min lunch har idag varit räkor med vitkål och morötter samt lite hemmagjord dressing.Till kvällen ska jag äta kyckling med mangosallad vilket låter hur gott som helst tycker jag,och senare ska jag även göra en hallon milkshake.Första dagen har känt super bra känner mig piggare och gladare än vanligt så detär bara att hoppas att det fortsätter.Jag tänkte testa denna diet i 6 månader och se hur bra det funkar och vad resultatet blir.Känner mig redan nu väldigt positiv till det här med tanke på hur bra dagen gått.Sedan jag skrev här sist har jag även blivit månadsanställd på jobbet jag hade praktik på.Jag trivs hur bra som helst och älskar mitt jobb så är så lycklig att jag hittat något jag trivs med.Nu ska jag kolla lite film så skriver jag lite mer sen.Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ med i min vardag på gott och ont. Genom det bra och dåliga stunderna i livet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards