Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Madelene - 2 oktober 2011 23:05

Helgen passerar så fort, alldeles för fort om man frågar mig..

Jag har försökt vila lite under helgen men knappt hunnit sova ut i stället har jag försökt hinna med så mycket som möjligt.. I fredags så var jag men mina vänner Percy, Håkan och Mikaela på Olarys å kollade när djugården spelade match för att sedan dra hem till mitt och festa lite innan krogen.. Min plan med att inte gå ut gick inte och nu är jag pank resten av månaden, så inte värt det kan jag säga.. Men lärde känna en trevlig kille denna kväll som jag bytte nummer med nu är ju bara frågan när kan man höra av sig igen utan att vara för på.. Är ju så himla lätt att skrämma i väg killar har jag förstått.. Få väl gå på magkänslan och se vad som händer helt enkelt.. Igår blev det inget Erik gadd eftersom min kompis inte gick att få tag på och när hon hörde av sig så hade hon inte hämtat ut några biljetter alls.. Så i stället var jag med min kompis Sara hemma vid mig och drack lite cider å testade mitt nya spel jag köpt förfestspelet, det var riktigt roligt så det får man se till att köra någon gång när man har hemma fest å är ett gäng.. När Sara gått så kom mitt besök som jag väntat på under kvällen, alltid så trevligt med besök från sthlm.. Vi kollade film och bara myste det var jätte trevligt att ses igen och idag när han åkte hem kändes det lite trist faktiskt.. Men vet att vi snart kommer träffas igen :).. 

Lyckades med en riktig pinsam grej idag faktiskt och jag kunde inte göra annat en skratta åt det när jag upptäckte vad jag gjort.. Jag messade med en kille idag och det var av den intimare sorten, klantig som jag är kollade jag mig inte för och råkade skicka till mitt ex.. När jag fick tillbaka ett sms där det stod skickade du fel eller förstod jag vad som hänt.. Haha ja man får väl bjuda på det antar jag men det kändes sjukt pinsamt..

God natt alla Kram


Ovido - Quiz & Flashcards