Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Madelene - 16 januari 2012 17:26

Fattar inte varför jag varit så borta på sista tiden sist jag bloggade var ju flera månader sedan. Efter jag blev av med förra lägenheten gick jag ner i en större svacka jag varit i innan  och det har varit svårt att återhämta sig.

Äntligen har energin börjt komma tillbaka lite smått och allt annat stabilisertat sig.

När jag först gick in i min depprision trodde jag det skulle gå snabbt och smidigt att ta sig ur den men nu efter lite mer än 1 år så inser jag att det inte var lika lätt som jag trodde.

Även om jag mår bättre så är jag inte helt återställd och från och till hamnar jag i riktigt jobbiga svackor som gör vardagen jobbig. Livet är en utmaning och vissa dagar är svårare än andra.

Det som hänt sedan sist är mycket kan jag säga, äntligen är jag klar med utbildningen och betygen blev bättre än jag trodde faktikst :). Känns skönt att ha det som bevis att även om man inte mår bra så kan man bara man har viljan att fortsätta kämpa för målet man har.

Jag har även bytt lägenhet eftersom vi blev uppsagda från förra, nu bor jag i en mysig 3 som är underbar på alla sätt. Möjligtvis är den lite för stor för mig och man känner sig lite mer ensam här än vad man gjorde i den lilla 1an jag hade. Den 19 november träffade jag en snäll kille på en fest som jag nu dejtar, får se vad det leder till men jag känner mig redo för ett förhållande och kemin mellan oss är perfekt. Har inte trivts så bra med någon jag träffat på länge så jag håller tummarna för att det här kan leda till ett förhållande så småningom  .

Träningen försöker jag komma igång med klokt igen men idag blir det lugnt med det eftersom jag tränade i nästan 3 timmar i lördags så har jag en himla träningsvärk fortfarande. Vill verkligen komma igång och nästa vecka och framöver tänker jag gå 4 gånger i veckan och sedan kanske öka om jag får tränings sällskap..

Dags att äta mat så kan jag skriva lite senare.

Kram

 

Presentation


Följ med i min vardag på gott och ont. Genom det bra och dåliga stunderna i livet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards