Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Madelene - 25 januari 2012 23:22

Tänk att det är så himla lätt att gå upp i vikt men att gå ner igen kan vara så svårt.

Med idealet om hur man ska se ut så känner i alla fall ag en viss press. Det är väl klart att man vill passa in men det är väl inte meningen att man ska behöva känna press och ångest över att man inte gör det.

Det är svårt att hålla huvudet kallt och inte låta sig påverkas och jag känner att jag måste gå ner lite i vikt.

Genom att komma igång klpkt med träningen igen vilket jag små starar med i veckan hoppas jag kunna hålla vikten nere och om jag har tur kanske bli lite mer tränad å på så sätt gå ner lite.

I livet är det svårt att hitta en balans hur mycket man ska väga, hur man ska se ut och hur man ska klä sig.

Jag undrar om man någonsin blir nöjd med sitt utseende och i mitt fall kan jag säga ner tyvärr. Jag lyckas alltid hitta något jag vill ändra eller kan göra bättre. MItt mål till sommaren får bli att bli av med det lilla som hänger utanför shortsen och eventuellt lite fastare å finare lår. Om någon har något tips på hur jag ska lyckas, mat tips eller tränings tips så skriv gärna en kommentar är glad för all hjälp jag kan få.

Nej nu ska jag kolla om jag kan hitta något bra recept på mat ellet bakning.

Kram

Presentation


Följ med i min vardag på gott och ont. Genom det bra och dåliga stunderna i livet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards