Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Madelene - 17 januari 2012 22:01

Sedan jag bytte p-piller för drygt en vecka sedan har jag kännt mig gladare och både ler mer och skrattar oftare, det är en skön känsla att slippa allt det jobbiga. Även om man inte ska säga att nu är det jobbiga över så slipper jag just nu åtminstone att gråta flera gånger om dagen och känna som om det vore bättre för världen och alla att jag inte fanns.

Tror även att tack vare killen jag dejtar så mår jag bättre av söta sms, närheten och att känna sig omtyckt helt enkelt. 

Jag har inte varit förälskad på länge men det slår till när man minst anar det. Tyvärr jobbar han väldigt mycket då han har ett heltidsjobb och även extra jobb vilket sorgligt nog innebär att man inte träffas så himla ofta som jag ibland skulle vilja. Men man får försöka att ha tålamod och vi smsar ju ändå varje dag så då överlever man att vänta lite.

Det svåraste med att dejta någon är att veta när det är okej å ta upp om man ska träffa andra eller kan bli exklusiva och bara fokusera på att dejta varandra. Jag tror att som tjej så vill man snabbare än som kille vara exclusiva och inte dela med sig till andra av den man dejtar. Man får väl chansa och känna av när det är rätt att prata om sådant. 

Även om jag bara dejtat i 2 månader känns det för min del som om jag vill fråga för att vara säker på att han inte vill träffa någon annan, eftersom allt känns så rätt när jag är med honom vill jag inte riskera att bli sårad för känslorna växer för varje dag. Hoppas att jag kan få träffa honom imorgon för nu känns det som man vill ha det överstökat så man vet vart man har den man tycker om. Antar att det enda man kan säga är lycka till och hoppas på det bästa.

Kram


 

Jag och min bästa kompis jessika från sthlm. En fantastisk Halloween 2011   

Presentation


Följ med i min vardag på gott och ont. Genom det bra och dåliga stunderna i livet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards