Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Madelene - 19 januari 2012 17:45

Vädret varierar verkligen man idag var solen framme och man märker verkligen vilken energi det ger.

Det behövs verkligen mer soltimmar just nu, för vem blir inte lite mer deppig och tappar orken när det är grått och trist hela tiden. Vintern är detn årstid jag tycker minst om man vill ju bara att den ska ta slut.

Funderingar snurrar i mitt huvud just nu som vad det finns för fördelar med att vara singel?

Vad det finns för för möjligheter till jobb när man är deprimerad?

Hur man ska göra ekonomiskt med allt?

Nej sluta tänka är nog ett stort steg för att må bättre och inte oroa sig men det är ju lättare sagt ån gjort.

Snart är det helg och konstigt nog ser jag inte alls fram emot det vet inte riktigt varför men det känns som det kommer bli en tråkig helg då jag får sitta hemma själv och glo. Och det är nog de värsta jag vet att vara hemma själv en helg för då känner jag mig så himla ensam och blir uttråkad plus att jag i regel tänker för mycket när jag är hemma för mycket. Det är svårt att hitta dom positiva bitarna i livet men jag försöker leta så gott jag kan och man får hålla sig till dom små sakerna. Idag verkar vara en enda lång väntan och jag som inte har något tålamod men får försöka härda ut.

Kram 

Presentation


Följ med i min vardag på gott och ont. Genom det bra och dåliga stunderna i livet.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards