Alla inlägg den 1 december 2010

Av Madelene - 1 december 2010 15:46

Jag funderar på hur det funkar.. jag har ett ex jag umgås med och det har inte alltid varit positivt, det är ju så lätt att falla tillbaka för att man börjar tänka på hur bra man hade det... För visst är det så att man lätt glömmer bort det som var dåligt med ens förhållande om man inte tänker efter varför det inte funkade.. Jag vet inte om det är värt att vara kompis efter det har tagit slut eller hur man ska vara för att hålla det på ett bra kompis plan.. För min del är jag rädd att det ska ställa till det och bara bli konstigt.. Och jag vet faktiskt inte om jag skulle upskatta om min kille umgicks med sina ex och så tror jag dom flesta känner.. Vad ska man säga när det kommer fram att ens kompis även är ens ex, nej vi är bara vänner nu du behöver inte vara orolig.. Nej vissa kanske kan fixa det där men är nog inget för mig..

Och jag tror att endel gör man nog rätt i att ha på avstånd för att det är säkrast för båda parter...

Så frågan är kan/ska man umgås med ett ex??

Glöm det gamla och fokusera på framtiden..

Kram 

Av Madelene - 1 december 2010 09:54

Idag är det tvätt som står på schemat och fixa det sista i med städningen i lägenheten.. Tyvärr är det något krångel idag med com hem så tvn ville inte fungera, men hoppas att det snart är löst så man kan ligga och slö framför den medan man väntar på att tvätten ska bli klar..  Dagens lunch får bli en enkel variant så en vegetarisk hamburgare och lite makaroner på sidan av får duga.. Egentligen är jag hur sugen som helst  på hemmagjord kräm men det får bli i helgen istället.. 

Dags för lunch..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards