Alla inlägg den 17 december 2010

Av Madelene - 17 december 2010 18:35

Usch i dag har det varit snäppet värre än vanligt.. På senaste har jag haft så himla ont i mina äggstockar.. Jag har nu kommit fram till att det inte går att leva så här, så på Måndag ska jag ringa till kvinnokliniken och beställa en tid för undersökning..

Det är ju inte meningen att man ska ha så här ont, eftersom jag normalt aldrig känner av något och inte brukar ha mens ens p.g.a mina p-piller.. Börjar jag nu undra varför jag känner så här nu.. Av smärtan jag känner blir jag orkeslös och vill inte göra något eftersom jag har konstant ont.. Inte ens mina värk tabletter hjälper på det här.. Jag hoppas att allt snart kommer lösa sig och att det inte är något allvarligt.

Kram  

Av Madelene - 17 december 2010 13:27

Nu är man ny klippt känns så himla skönt..

Jag bara toppade håret och tunnade ut det eftersom jag vill ha långt hår..

Hoppas nu bara att det kommer bli långt och fint..

Kram


   Så här ser mitt hår ut just nu..

Ovido - Quiz & Flashcards