Alla inlägg den 19 december 2010

Av Madelene - 19 december 2010 13:30

Fan kan inte sluta tänka på dig... Så himla glad jag blev  när jag träffade dig igår..

Du var så snäll och körde oss hem och äntligen hann vi prata lite och jag fick krama dig igen.. Du fick mig att känna mig så trygg när jag är med dig.. 

Jag har blivit förtrollad av dig, det var länge sedan jag kände så här..

Tyvärr måste jag säga att även om jag är lycklig för att jag fick träffa dig igen så mår jag fortfarande pyton.. Jag har nu haft kramp i mina äggstockar i en vecka nu och jag orkar snart inte mer... Hoppas nu att jag kan få en läkartid snart och få hjälp annars kommer det här bli en jobbig jul.

Lite senare idag ska jag göra Kola och Knäck och fixa min sista packning..

Uppdatering om gårdagen får ni senare.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards