Alla inlägg den 16 december 2010

Av Madelene - 16 december 2010 22:32

Känner mig fett seg har haft bilddagboken nu jävligt länge men inte laddat upp en enda bild.. Nu under sommaren har jag både varit dålig på att blogga och lägga upp bilder på FB å bilddagboken.. Så imorgon ska jag försöka ta tag i mog själv och lägga upp lite nya bilder.. Måste försöka bättra mig nu, så skärpning haha eller åtminstone ett försök till bättring..

Sitter just nu och funderar på vad jag ska göra och om man ska fixa lite varm choklad.. Fredag imorgon bara hoppas att man hittar något att fördriva tiden med, men hoppas ju givetvis på att det blir fest på lördag   ..

Man får väl helt enkelt se vad som helgen har att erbjuda..

Kram 

Av Madelene - 16 december 2010 18:30

Här är en suverän låt som är både nice och party..

Lyssna och njut..



Av Madelene - 16 december 2010 18:20

Jag sitter med en stor klump i magen, kommer allt verkligen att lösa sig..

Jag antar att det enda man kan göra är att hoppas och försöka vara positiv..

Nu är allt inlämnat till försäkringsbolaget och dom har godkänt allt, men fortfarande måste jag få tag på den andra som var med och orsakade olyckan.. Jag skrev nyss ett mail på facebook och jag hoppas hon kommer se det snart för jag oroar mig över att hon kommer backa ur och jag får stå för allt själv..

Fan att allt skulle skita sig den kvällen, kanske borde man inte äga något av värde så man slapp sådana missöden.. Men ärligt talat man måste ju få lov att ha ett vackert hem..

Kram 

Av Madelene - 16 december 2010 10:22

Idag är det redan torsdag kan inte fatta det tycker allt går så himla snabbt nu..

Snart bara en vecka kvar till jul och jag vet inte riktigt vad jag känner, tycker nog det är skönast när allt är över..

Idag så fixar jag min tvätt så jag har allt färdigt tills jag drar på måndag.. 

Sen vet jag inte vad jag ska göra men ska nog ta och ringa cookie och kolla om vi inte kan ses något.. Är ju sjukt trist att bara sitta hemma och glo själv, men om han inte har tid så kan jag ju alltid spela dom gamla Super mario spelen som jag köpt till mitt wii.. Jag och min kompis Jessica testade dom igår och det var as kul att spela dom igen får en verkligen att tänka tillbaka på sin barndom..

Igår kväll var jag så effektiv att jag både hann med en lång promenad och göra vit Ischoklad.. Dom blev jätte bra och smakade underbart...

Nu är jag på jakt efter ett bra kola recept, någon som har något?

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards