Alla inlägg den 23 december 2010

Av Madelene - 23 december 2010 23:01

Så då var man hemma igen lagom till julafton och allt.. Idag har varit en stressig dag men jag har hunnit med allt jag skulle.

Jag har haft det trevligt i Stockholm och äntligen så är allt avklarat hoppas jag..

Det har varit trevligt att hinna umgås med min kompis Jessika lite mer och hon behövde nog ha mig där, Jag har både diskat och lagat mat åt henne så jag tror hon uppskattat mitt sällskap.. Jag har även passat på att umgås med en viss kille jag träffade på medeltidsveckan i år.. Han är så intellegent och intressant att umgås med, Och nu när jag var uppe guidade han mig bland gamla stans krogar..

Det var både spännande och intressant att se hur det var..

En förvirrande natt blev det men enormt trevlig.. Idag så ringde jag coockie men han var inte så himla kul att prata med, stressad och grinig.. Jag ville bara önska honom god jul men skulle ha skitit i det om jag vetat att han var på kasst humör..

Fattar inte varför jag jämt ska ha otur med kärlek..

Nu sitter jag helt enkelt och hoppas på att jag ska överleva julen i år med..

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards