Alla inlägg den 6 december 2010

Av Madelene - 6 december 2010 15:33

Känns som inte mycket funkar just nu.. Sitter och väntar på att försäkringskassan ska ringa eftersom dom gjort fel.. Men som vanligt så får man vänta ihjäl sig på att dom ska ringa så man kan  få ett problem mindre att tänka på...

Helgen var jätte trevlig med ett undantag det hände en olycka.. 3 av mina royal copenhagen porslins statyer gick sönder då någon kom emot min hylla så pass mycket så hyllplanen rasade.. Så idag har jag kontaktat försäkringsbolaget jag har och nu är det bara att vänta på att papprena ska komma så jag kan få reda på om jag får ut något för dom eller ej.. Jag vill ju kunna köpa nya eftersom jag hade alla 12 stjärntecknen.. Men det är väl som dom säger en olycka kommer sällan ensam..

Nu är det bara härda ut som gäller och hoppas att allt kommer gå bra å lösa sig...

Jag försöker tänka på allt bra jag har i livet och inte gräva ner mig.

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards