Alla inlägg den 4 december 2010

Av Madelene - 4 december 2010 13:25

Ikväll ska jag ha fest hemma så jag har försökt fixa till det lite..

Har putsat glas underläggen, lagt fram servetter, ställt fram en rulle med papper i fall någon spiller, tagit fram skål till chipsen och sopat golvet.. Jag ska göra bål när jag kommer hem och häll upp chipsen sedan är allt färdigt i lägenheten..

Idag har jag varit så pass smart att jag börjat måla naglarna så dom är halv klara och fixat håret.. Det enda jag inte lyckats med är att komma på vad jag ska ha för kläder, jag som har besluts ångest kommer få det svårt att välja..

Jag har lovat en kompis att gå med henne på något nere på stan så hon är på väg hit nu så därför tyckte jag det var lika bra att vara någorlunda klar med allt som skulle göras så man bara kan tänka på sig själv sedan och fixa duscha, fixa smink och hitta något fint att ha på sig.. Är så himla spänd för ikväll för både kompisar jag inte sett på ett tag kommer och även dom jag brukar umgås med..

Nej dags att pysa..

Kram



 Här är en av mina favorit låtar, kommer spela den här många gånger ikväll    

Ovido - Quiz & Flashcards