Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Madelene - 2 februari 2011 17:28

Redan onsdag och konstigt nog kan jag säga att jag ligger före med saker jag ska göra i veckan.. Yes idag är tvätten och städningen avklarad och jag har hunnit peppa mig med lite bra barn filmer.. 

Jag tycker det är utmärkt att se på för dom flesta är lättsamma och roliga att se på..

idag har jag sett klart Up, Alvin och gänget 2 och det regnar kötbullar..

Får nog säga att jag är nöjd med den här dagen även om allt inte är som det ska i livet för min del så är jag glad för dom få bra stunderna jag har..

I kväll blir det en lång kvälls promenad och sen får jag se om man orkar se film när jag kommer hem igen i så fall tänkte jag se I rymden finns inga känslor, jag har hört att den ska vara jätte bra.. Men innan det är dags att gå på promenad får det bli lite Glee på tvn.. Fan älskar den serien jag blir både glad och mår bättre bara av att se den, det beror nog på att jag älskar sång och dans.. Och hade man fått drömma skulle jag vilja jobba som musikal artist eller något annat som involverar sång och dans.. Men i morgon är det dags för zumba så då får jag dansa lite igen.. Bu är det bara att hoppas på att veckan fortsätter att vara bra.. 

Pallar bara inte med fler motgångar just nu..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards