Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Madelene - 23 februari 2011 18:12

Just nu så snurrar det mycket i huvudet..

Och allt handlar om framtiden, jag har varit på arbetsförmedlingen idag och även om jag hade en klump i magen när jag gick dit så var det ju jätte bra när jag kom dit.. Tack vare min polare jessica och min handläggare på arbetsförmedlingen har jag nu fått lite mer att tänka på och lite nya ideer.. 

Nu ska jag snart ut på praktik och jag funderar på att vara på ett ställe där dom gör choklad tryfflar och fina bakelser.. Det kan ju vara en kul erfarenhet och kanske användbart i framtiden..

I morgon ska jag försöka få tag på soc och kolla lite saker och sen ska jag städa, kolla eventuella praktik platser och sist men inte minst kolla upp lite saker inför helgen.. Jag hoppas vinden vänder snart och att något riktigt bra kommer hända..

Kram


  

Det här kallar jag snygga skor.. Vill ha :)

Ovido - Quiz & Flashcards