Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Madelene - 6 februari 2011 02:14

Har bara haft en slappar dag och inte alls gjort mycket nu på kvällen gick jag över till min polare som jag inte träffat på ett tag.. Vi har kollat film och snackat, 

Jag har nästan glömt hur trevligt det är att bara sitta hemma och umgås..

Borde lägga av och festa så mycket och bara vara med kompisarna hemma och ha skoj.. Alla andra eller dom flesta har väl sett på melodifestivalen i kväll.. 

Jag har ju inte gjort det men självklart tagit reda på hur det gått eftersom Danny tävlade i kväll var jag ju tvungen att veta.. Jag måste säga att jag för en gångs skull kan säga att jag tycker svenskarna har lyckats rösta vidare något bra direkt till finalen.. Jag brukar tycka att det mesta är skit som är med och att som jag gillar brukar det inte gå så bra för.. Men nu är åtminstone 2 bidrag vidare i final som jag tycker är bra.. Man ska väl inte ropa hej för fort för det är ju bara första delfinalen som är avklarad men man kan ju hoppas.. 

Här är dom som gick vidare Danny och Swingfly..

Kram





Ovido - Quiz & Flashcards