Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Madelene - 11 februari 2011 23:54

Den här veckan har ju gått hur snabbt som helst inte för att jag ska klaga..

Min uppgift under kvällen har varit att skriva ut papper så jag kan byta läkare, jag menar inte så himla kul att åka 10 mil för att komma till sin doktor och hem igen så nu har jag bestämt att jag ska byta till en som är på närmare håll.. 

Sen har jag även kollat hur det är med tandläkare här för jag har inte blivit kallad sedan jag fyllt 20 och sist jag ringde så sa dom att dom skulle skicka en kallelse men det har det inte dykt upp.. Nu tycker jag det är på tiden att boka in en tid och kolla hur det står till med tänderna.. Jag har ju haft tid för jag har ju inga problem och sköter mina tänder bra.. Annars har jag idag varit på en promenad på förmiddagen och lämnat in papper till arbetsförmedlingen och tränat med just dance 2 och slappat.. Nu under kvällen var jag över och hälsade på min kompis å lämnade lite spel som jag tänkte hon kunde låna.. är så himla bra när man har samma konsol och kan låna spel av varandra, då slipper man ju tröttna på spelen.. Eftersom vi båda har nintendo wii så lånade jag ett mario spel och hon fick låna ett mario spel av mig + wario world.. Jag tycker dom är as kul att spela mario är ju en riktig klassiker som jag alltid gillat.. Och nu har jag även förhands bokat zumba spelet som släpps till wii den 25 mars, ska bli srännande och se vad det har att ge hoppas det är kul och bra musik   ..

I morgon är det dags för bodypump och arobics senare ska jag vara med min kompis Annika.. Och även om jag tänkte ha en lugn helg så blir det fest i morgon för jag lovade min kompis det, å något kul måste man väl göra... 

Nu är jag taggad och jag hoppas jag blir ännu mer taggad tills det är dags för PARTYT..

Nu är det nog dags att sova lite så jag orkar med träningen och allt skoj i morgon..

Kram


    Här är spelet jag väntar på...

Ovido - Quiz & Flashcards