Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Madelene - 21 februari 2011 23:03

Hur ska man kunna veta vad man vill jobba med.. 

Jag har inget speciellt jag brinner för men alla andra verkar ju veta..

Alla andra verkar ju veta men jag har inte den blekaste aning om vad jag vill göra.. 

Jag tänker bara ett jobb = pengar, men man vill väl hitta något man trivs med och tycker är kul.. Jag hoppas jag hittar vad jag vill jobba med snart och under tiden får jag ta alla tråkiga jobb som man tröttnar på efter ett tag..

Men något måste det ju finnas som jag kan jobba med resten av livet och brinner för..

Kram

Av Madelene - 21 februari 2011 15:55

Ja då var helgens skoj över det går alldeles för fort får man säga..

Jag var med mina kill polare i fredags och det var riktigt skoj, det blev kanske lite väl mycket dricka men jag hade skoj och flörtade lite.. Så som det ska vara en bra kväll   .. Och i lördags blev det också utgång jag var hos min kompis tess och det var sjukt kul.. Normalt brukar jag aldrig ha två bra kvällar efter sig men den här gången blev det så... En sak som var synd är att en kille jag träffade var precis i min smak men själklart bor han inte här.. Man ska ju passa på att ha roligt när man är ung så jag ska hälsa på honom nästa gång jag är i sthlm..

Nu i veckan ska jag till arbetsförmedlingen och reda ut lite saker så får man väl se om saker kan bli lite ljusare kanske.. I morgon ska jag ut till mamma och sen ska vi åka ut till mormor och morfars grav och hämta hem ljuslyktor som står där ute..

Snart dags att gå till tränings centret men först ska jag nät shoppa nytt bläck till min skrivare..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards