Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Madelene - 17 februari 2011 22:59

Japp min favorit kväll är nog torsdag för då är det skräckis på showtime klockan 23.oo Det är väl inte alltid så bra filmer men man får se lite annat som man nog inte skulle valt själv.. I regel har jag aldrig hört filmernas namn förut men det är spännande att se något nytt.. Måste dock säga att den här började kasst men man vet ju aldrig det kan ju bli bättre..

Får väl se vad den har att ge..

Kram 

Av Madelene - 17 februari 2011 11:59

Japp nu var allt färdigt och det luktar så rent och fräscht här efter städningen..

Nu kan man andas ut och ta det lungt.. Jag ska nu vara med min polare och umgås lite eftersom vi inte hunnit träffa varandra på ett bra tag...

Helgen verkar vara fullbokad eftersom jag lovat min polare Adrian att festa loss i morgogon ska bli super kul och är peppad som as redan nu..

Sedan ska jag på fest hos Tess på lördag, jag hr även lovat dra med lite folk så jag får väl se om jag hittar någon som är sugen att festa.. 

Annars idag blir det zumba på eftermiddagen ska bli skönt att rensa tankarna och träna gärnet..  

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards