Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Jul..

Av Madelene - 24 december 2010 11:45

Då var det här nu, det vi stressar så hemskt för.. Jag brukar fundera på om det verkligen är värt all stress och jag skulle nog vilja säga nej det är de absolut inte..

Julen tycker jag både är mysig och hemsk.. För det är då jag känner mig som mest ensam.. Även om jag har både familj och många underbara kompisar så känns det som man aldrig hittar sin andra hälft.. Ibland känner jag mig både lurad och trött på spelet killarna kör med.. I år ska jag ändå försöka tänka på allt positivt och bra jag har i livet.. Och inte tänka så mycket på kärleken eller annat som gör att jag känner mig nerstämd.. Här hemma är nu förberedelserna i full gång, jag började morgonen med att tvätta upp min tvätt jag har från resan.. Sen har jag och mamma varit och handlat det sista vi behövde för att göra klart våra franska våfflor. Maten är på gång nu och senare ska vi och fika hos min bror Fredrik och vidare på middag hos Gunnel och Roland.. Och ikväll ska jag gå ut med mina kompisar och snacka å umgås. Kankse dags att ta tag i sig själv och göra sig i ordning ordentligt nu..

Hoppas alla får en toppen jul

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 14 augusti 2013 18:21

Hej det var väldigt länge sedan jag var här men äntligen harvat hittat tillbaka. Under tiden jag varit borta har jag kämpat med min depression som nu inte är lika hemsk. Jag har äntligen börjat få ork och energi till att göra saker igen. Denna vec...

Av Madelene - 1 oktober 2012 14:40


Sådan spännande måndag jag har idag fått reda på att under veckan kommer jag få veta om jag får jobb.. Kan inte göra annat än hålla tummarna och tänka positivt   .. Älskar stället och trivs så himla bra där så jag hoppas av hela mitt hjärta att d...

Av Madelene - 30 september 2012 14:30

En härlig och skön salppar dag med film. Idag valde jag att se på Lorax som jag inte sett innan. Tycker barnfilmer oftast lättar upp vardagen å gillar fantasin som är i barnfilmer. Igår hade jag tjejkväll men mina underbara tjej kompisar. Vi åt först...

Av Madelene - 28 september 2012 22:00

Ja äntligen fredag och efter en underbar vecka som gott väldigt fort så är det nu dags för härlig helg. I kväll har jag varit med Frida och min mamma och sett på bio och sett Hamilton 2. Vi tyckte alla att den var bra och filmen gick rätt snabbt ...

Av Madelene - 24 september 2012 23:00

Efter en kul helg så är det måndag och tillbaka till allvaret igen. Eter en toppen dag på jobbet lite vila och fixa allt som måste göras så blev det bio i kväll. Jag var och såg Snabba cash 2 med min kompis. Jag tyckte den var vldigt bra den berö...

Ovido - Quiz & Flashcards