Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Stress...

Av Madelene - 28 februari 2011 17:00

Dåliga dagar jag har haft på senaste, stressen har påverkat mig och jag har fått svårt att sova, huvudvärk och mår inte som jag borde.. 

Sen i torsdags har jag inte kunnat sova klokt och under helgen har jag känt mig som en zombie men ändå hankat mig fram och gjort det jag lovade..

I fredags var jag hemma hos Jeffe och satt å snackade lite medan alla festade, senare gick jag och Jessica hem till mitt och åt kladdkaka å kollade på the walking dead.. Och på lördagen var jag hemma hos Tess på fest.. Jag hade en dålig lördag kväll då allt bara kändes skit och det inte var kul, jag var bara trött och seg, borde stannat hemma men gick med för att min kompis ville det.. 

Även om jag har noll energi idag så har jag varit uppe sen 6.30 och tränade zumba 7.15 och ringt massor med samtal jag ver tvungen att göra..

Jag har även idag fått reda på att mina pengar till mat kommer jag inte få för ens om 2 veckor eller något, som tur är så har alla räkningar blivit betalda så det behöver man inte bekymra sig över.. Men kul att vara pank och inte kunna göra något så närmaste tiden lär ju suga antar jag.. Jag måste börja spara pengar sen om jag kan eftersom jag ska dra till Stockholm i maj och fira min kompis Jessikas 25år dag, och ge mig ut på lite äventyr med   ..

Det är fan just nu det jag har att se fram emot annars är det bara stress och massa måsten och min depprision är ännu inte över så stress gör det bara värre..

Min ena avslappning är träningen, när jag går dit kan jag rensa tankarna och veta att jag slipper tänka på allt jobbigt.. Det andra är målningen, bloggandet och vara med mina kompisar.. Men det jag gör mest just nu är träningen jag hoppas på att min kropp ska få mer muskler och bli smidigare nu till sommaren och sen är det bra att ha när jag väl ska operera mig, även om det är 1 år kvar så kan man ju börja i tid.. Jag tycker faktiskt att benen och rumpan har ändrat sig och jag har även märkt att mina figursydda klänningar är lösa i midjan..

Nu är det dags för mat och sen dra i väg och träna för andra gången idag   ..

Kram 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 14 augusti 2013 18:21

Hej det var väldigt länge sedan jag var här men äntligen harvat hittat tillbaka. Under tiden jag varit borta har jag kämpat med min depression som nu inte är lika hemsk. Jag har äntligen börjat få ork och energi till att göra saker igen. Denna vec...

Av Madelene - 1 oktober 2012 14:40


Sådan spännande måndag jag har idag fått reda på att under veckan kommer jag få veta om jag får jobb.. Kan inte göra annat än hålla tummarna och tänka positivt   .. Älskar stället och trivs så himla bra där så jag hoppas av hela mitt hjärta att d...

Av Madelene - 30 september 2012 14:30

En härlig och skön salppar dag med film. Idag valde jag att se på Lorax som jag inte sett innan. Tycker barnfilmer oftast lättar upp vardagen å gillar fantasin som är i barnfilmer. Igår hade jag tjejkväll men mina underbara tjej kompisar. Vi åt först...

Av Madelene - 28 september 2012 22:00

Ja äntligen fredag och efter en underbar vecka som gott väldigt fort så är det nu dags för härlig helg. I kväll har jag varit med Frida och min mamma och sett på bio och sett Hamilton 2. Vi tyckte alla att den var bra och filmen gick rätt snabbt ...

Av Madelene - 24 september 2012 23:00

Efter en kul helg så är det måndag och tillbaka till allvaret igen. Eter en toppen dag på jobbet lite vila och fixa allt som måste göras så blev det bio i kväll. Jag var och såg Snabba cash 2 med min kompis. Jag tyckte den var vldigt bra den berö...

Ovido - Quiz & Flashcards