Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Slut på måndagen..

Av Madelene - 28 februari 2011 23:28

Ja då var måndagen slut och fullt upp lär det nog bli i morgon med..

Jag har nu bokat alla veckans träningar ja har både varit på Zumba och Bodyjam idag i morgon blir det Arobics styrka, onsdag Bodypump, torsdag Zumba, Lördag Arobics mage+bak+lår och sist medn inte minst Zumba på söndag..

Eftersom jag ska ha en lugn film helg kan jag lika gärna ägna lite tid åt träningen då med.. Eftersom jag har en sådan snäll mamma så hjälper hon mig nu när det är försening med mina pengar så på torsdag kan jag få handla hem lite mat, och givetvis lär det bli lite gott till helgen då med.. Jag ska även kolla efter en våg  nu i veckan som kan mäta muskelmassa, fetmassa och vattnet man har i kroppen så man ser om det händer något när man tränar.. För man bygger ju mycket muskler nu i början så ser man på siffrorna blir man ju lite små deppig..

Men det ska fan bli ordning på mig det här året och så fin putsar jag lite nästa år..

Jag har även tänkt på att skaffa en ny tattuering ett tag nu men inte konstaterat var jag ska sätta den men man har ju gott om tid att tänka för eventuellt så ska jag göra om en senare så då kan jag vänta till dess med den nya..

Tror den nya ska jag inte sätta på min kropp för ens jag är nöjd med hur den ser ut.. Så det är bara att kämpa hårt men till sommaren borde det hänt en hel del hoppas jag, för nu vill jag bli smidig och få massa fina muskler i hela kroppen..

Kram

                          

Det här är mitt mål så småning om.. Jag vill också vara smal men ha fina former så år 2012 är mitt mål att det ska vara så här.. Så jag hoppas det blir verklighet..



                         

                         Rihanna är en av dom som inspirerar mig i livet..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 14 augusti 2013 18:21

Hej det var väldigt länge sedan jag var här men äntligen harvat hittat tillbaka. Under tiden jag varit borta har jag kämpat med min depression som nu inte är lika hemsk. Jag har äntligen börjat få ork och energi till att göra saker igen. Denna vec...

Av Madelene - 1 oktober 2012 14:40


Sådan spännande måndag jag har idag fått reda på att under veckan kommer jag få veta om jag får jobb.. Kan inte göra annat än hålla tummarna och tänka positivt   .. Älskar stället och trivs så himla bra där så jag hoppas av hela mitt hjärta att d...

Av Madelene - 30 september 2012 14:30

En härlig och skön salppar dag med film. Idag valde jag att se på Lorax som jag inte sett innan. Tycker barnfilmer oftast lättar upp vardagen å gillar fantasin som är i barnfilmer. Igår hade jag tjejkväll men mina underbara tjej kompisar. Vi åt först...

Av Madelene - 28 september 2012 22:00

Ja äntligen fredag och efter en underbar vecka som gott väldigt fort så är det nu dags för härlig helg. I kväll har jag varit med Frida och min mamma och sett på bio och sett Hamilton 2. Vi tyckte alla att den var bra och filmen gick rätt snabbt ...

Av Madelene - 24 september 2012 23:00

Efter en kul helg så är det måndag och tillbaka till allvaret igen. Eter en toppen dag på jobbet lite vila och fixa allt som måste göras så blev det bio i kväll. Jag var och såg Snabba cash 2 med min kompis. Jag tyckte den var vldigt bra den berö...

Ovido - Quiz & Flashcards