Alla inlägg den 3 september 2011

Av Madelene - 3 september 2011 19:46

Ja även om jag hade en toppen fredag så ärmin lördag ine lika kul..

Ingen som gör något och man får sitta hemma och glo själv, as kul.. Kanske känner man inte tillräckligt med folk eller så är det den där höst dvalan som börjar kicka in, inte vet jag.. Fattar egentligen inte varför jag har så himla svårt att sitta hemma på helgen, jag vill att saker ska hända, träffa folk och ha kul så jag sedan kan se tillbaka när jag blir äldre å tänka på alla roliga stunder jag haft..

Känner mig nere idag och tappat sugen på allt just nu, känns som inget kan få mig att bli glad.. Fy fan vilken kass lördag det enda jag kan hoppas på är att Anna ska höra av sig så man kan haka på och hitta på något.. 

Jag vill bara bort härifrån och till Stockholm, inte många dagar tills det blir verklighet.. Hade jag vunnit massor med pengar hade jag köpt en lägnhet där och flyttat härifrån för gott.. För i Stockholm har jag många jag känner å det känns som att jag aldrig skulle behöva ha tråkigt eller känna mig ensam.. Nu håller jag tummarna för att jag får tag på två biljetter till Tiesto så jag kan få med mig någon av mina kompisar och vara med om årets bästa upplevelse..

Hoppas kvällen har något roligare med sig än det här..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards