Alla inlägg den 7 september 2011

Av Madelene - 7 september 2011 00:19

Redan tisdag och fullt upp i skolan.. Idag har det gått rätt bra med pluggandet men vi fick 2 kappitel till som vi ska ha läst och gjort uppgifter tills på torsdag, det får dock bli morgondagens uppgift.. Jag har idag fokuserat på att göra klart uppgifterna som vi skulle gjort till eftermiddagen så det fixade jag och även fortsatt med en uppgift som ska vara inlämmnad nästa fredag, är halvfärdig med den.. I kväll har jag skrivit rent en uppgift som vi har till i morgon och äntligen så är man färdig.. Är typ helt slut efter denna långa dag.. Efter skolan åkte jag ut till mamam en sväng och kopplade av från allt skolarbete.. Idag har min nya handsfree som är råsa dykt upp, min som jag fick med telefonen är något fel på och dom sa att det kunde ta 3 veckor eller mer innan jag får reda på om jag får en ny eller inte.. Suck har liksom bara haft den i 1 1/2 månad och den är redan knäpp, ja jag antar att jag får ta och skicka i väg den i morgon så jag kan få problemet ur världen..

I morgon blir det ännu mer plugg har tre uppgifter att göra klart och jag hoppas verkligen jag hinner.. Tänkte försöka hinna med att gå på afropowerdance och damma hela lägenhetn.. Ja det gäller att vara envis och vara effektiv om jag ska hinna med allt innan jag åker till Stockholm på fredag..

Ska bli skönt med lite avkoppling kan behövas nu... Hör nästan hur sängen ropar så får nog gå och sova.. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards