Alla inlägg den 5 september 2011

Av Madelene - 5 september 2011 22:15

ÄNTLIGEN har mina böcker kommit, vem kunde anan att det skulle ta sådan sjut lång tid innan man skulle få sina skolböcker.. Och till i morgon ska jag ha hunnit läsa 2 kappitel och gjort några frågor.. Ja mycket att hinna med känns det som och det är verkligen fullt upp nu.. Idag har vi börjat med vårat grupp arbete och det verkar funka bra vi hann ed en hel del idag så man känner sig rätt lugn ändå.. 

Så nu innan jag får gå och lägga mig så har jag bestämt att jag ska läsa igenom mina två kappitel så det går lite snabbare i morgon att göra uppgifterna för jag hade tänkt fixa klart en uppgift till denna vecka så jag bara kan läsa igenom lite i helgen å njuta av läget.. Dags att återgå till allvaret pluggandet med andra ord..

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards