Alla inlägg den 26 september 2011

Av Madelene - 26 september 2011 22:50

Helt slut var man idag mina fåglar har den senaste veckan bestämt sig för att gå upp redan vid 3-4 tiden varje morgon så jag har sovit så himla kasst.. Jag lägger för dom filten men inget hjälper.. Hoppas att de snart kommer återgå till det normala så man orkar lite mer.. Orken är låg och mycket i skolan ja det ska bli sjukt skönt med lite praktik om 2 vekor så man kan koppla av lite..

Helgen blev inte alls så trist som jag hade trott trots att jag hade lite motgångar precis innan helgen så kändes det som att allt vände lite smått på fredag kväll.. Jag hade besök av Tess och vi satt å snackade lite sen dök helt plötsligt Jessica och Maddi upp och blev kvar hemma hos mig ett tag.. VI hade jätte skoj och det fick mig till att känna mig gladare å glömma bort alla bekymmer.. Kvällen avslutades med att vi såg Smurfarna vilket var riktigt skoj.. Det man behöver mest när man känner sig nere är vänner runt om kring en som kan få en att glömma det tråkiga även om det bara är för en liten stund.. Jag sjunger som baloo glöm bort bekymmer sorger och besvär..

Lördagen blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom den festen jag skulle gått på fick jag reda i sista minuten att det blev ingen.. Så jag hamnade borta på fest vid norgatt och sedan blev det surfers.. En intressant, spännande å mysig kväll får jag säga så ibland är det nog tur att saker ändrar sig..

Som jag brukar tänka ödet avgör helt enkelt.. Söndagen blev en väldigt lugn dag kollade på film och hämtade min cykel vid norgatt.. Sedan slocknade jag som ett ljus när jag kom hem eftersom jag var så himla utmattad för att mina fåglar väcker mig så himla tidigt.. Idag har jag slöat hela dagen bara mamma har varit inne i visby så jag lunchade med henne och brorsan.. Fixat matlådor ett par dagar fram, varit på bodyjam som var super kul som vanligt.. 

Å nu är man hemma igen och det närmar sig läggdags... Min blivande helg verkar redan vara full av aktiviteter, fredagen blir det att åka till hemse en sväng sedan vara med Eva och är bjuden på fest.. Lördagen har Tess bjudit med mig och se Eric gadd på hamnplan vilket ska bli skoj älskar att se mucik live även om jag inte tycker artisten är den bästa jag vet.. En sak jag sörjer är att jag idag skickat iväg min HTC Sensatin eftersom den inte funkar som den ska så nu hoppas jag att det går snabbt så jag snart kan ha tillbaka den igen.. Håller tummarna för att vi får ett enkelt prov på fredag så jag kan klara det å även att betygsnacket kommer gå bra imorgon..

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards