Alla inlägg den 28 september 2011

Av Madelene - 28 september 2011 22:36

Borde skrivit igår men valde att sova lite och tvärslocknade tyvärr.. 

Ja men idag så lyckades jag hamna vid datorn igen och tänkte att jag skulle passa på att skriva lite.. Skolan flyter på men jag hade blandat ihop redovisningarna och tydligen så har vi redovisning imorgon redan, hjälp säger jag bara.. Har inte hunnit öva på någon nästan och ja man får väl tro på sig själv å göra sitt bästa i suppose.. Har plockat fram lite finare kläder för att kunna leva mig in som hussäljare imorgon och på 5min ska jag lyckas övertyga min lärare om att hon skulle vilja köpa ett hus av mig, spännande och väldigt nervöst för det avgör en del av vårat betyg.. 

Försöker plugga lite smått till provet på fredag och lagom när det är över så måste jag börja plugga till nästa prov ja målet är att få godkänt i allt så jag hoppas jag kan lyckas.. Idag har jag annars inte hunnit med så mycket mer än vara i skolan, städa lite, läst på lite miljömärkningar, tränat och gjort hemmagjorda hamburgare.. Så himla härligt att träna och imorgon blir det Zumba hade jag haft mer tid å ork hade jag nog gått och tränat varje dag..

Om det går bra å ag är dukig imorgon ska jag gå till en affär å kolla på en klänning tänkte jag, lite uppmuntring måste man ju ha..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards