Alla inlägg den 22 september 2011

Av Madelene - 22 september 2011 22:54

Usch först börja dagen med ett prov som jag tror gick bra, sedan sitta och vänta i flera timmar på nästa lektion.. Ja dagen lyckades gå rätt snabbt ändå som tur var, nästan så jag önskar jag inte hade gått hem för där låg det ett brev jag inte ville se.. Kallelse och då var det dags för en gyn undersökning i hate it, en av mina största rädslor.. Tänk att man kan bli darrig, ledsen och rädd för en sådan sak om imorgon ska jag börja min dag med att gå dit.. Fan önskar man slapp sådant men lika bra att göra det så snabbt som möjligt.. Hoppas nästan att jorden ska äta upp mig så jag kan slippa det, är nog tur att jag har sällskap dit av Jessica annars hade jag nog fegat ur.

Vad ska man säga har träningsvärk till tusen men gick på zumban ändå för att slappna av lite.. Helgen verkar bli noll att göra men jag tänker nog bara ha en skönhetshelg och bara ta hand om mig själv, äta gott, dricka gott och kolla massor med film.. Om man har tur kanske hinna plugga lite emellan.. 

Kram och hoppas alla får en Nice fredag..

Ovido - Quiz & Flashcards