Alla inlägg den 29 september 2011

Av Madelene - 29 september 2011 22:20

Även om dagen var nervös fram till lunchen på grund av att vi skulle redovisa idag, usch mådde skit men ändå fixade jag det.. Det gick bra men fick höra 2 saker som jag skulle tänka på, så det är bara att ta med sig den lärdomen.. Jag böejar äntligen känna mig mer hemma i klassen å känner inte att jag håller mig för mej själv längre.. Jag tycker alla är trevliga men är lite extra roligt att vara med Johanna, Majsan och Åsa för man får sig alltid något skratt på köpet när man pratar..

Jag pallade med zumban idag direkt efter skolan men har fruktansvärt ont i benen nu.. Det är så himla avslappnande att vara å träna å jag har märkt att jag blir lugnare av det.. Lägenheten är ren å fin och nu fattas bara maten som ska handlas och lösgodiset som ska införskaffas.. 

I morgon har vi prov igen vilket suger har ingen aning om jag kommer klara det men orkar inte deppa något över det utan tänker plugga lite innan jag lägger mig och sedan köra hårt helt enkelt.. 

Önskar mig själv lycka till, och nu ska jag plugga och sedan göra det jag längtat efter nämligen att få sova..

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards