Alla inlägg under december 2010

Av Madelene - 16 december 2010 18:30

Här är en suverän låt som är både nice och party..

Lyssna och njut..



Av Madelene - 16 december 2010 18:20

Jag sitter med en stor klump i magen, kommer allt verkligen att lösa sig..

Jag antar att det enda man kan göra är att hoppas och försöka vara positiv..

Nu är allt inlämnat till försäkringsbolaget och dom har godkänt allt, men fortfarande måste jag få tag på den andra som var med och orsakade olyckan.. Jag skrev nyss ett mail på facebook och jag hoppas hon kommer se det snart för jag oroar mig över att hon kommer backa ur och jag får stå för allt själv..

Fan att allt skulle skita sig den kvällen, kanske borde man inte äga något av värde så man slapp sådana missöden.. Men ärligt talat man måste ju få lov att ha ett vackert hem..

Kram 

Av Madelene - 16 december 2010 10:22

Idag är det redan torsdag kan inte fatta det tycker allt går så himla snabbt nu..

Snart bara en vecka kvar till jul och jag vet inte riktigt vad jag känner, tycker nog det är skönast när allt är över..

Idag så fixar jag min tvätt så jag har allt färdigt tills jag drar på måndag.. 

Sen vet jag inte vad jag ska göra men ska nog ta och ringa cookie och kolla om vi inte kan ses något.. Är ju sjukt trist att bara sitta hemma och glo själv, men om han inte har tid så kan jag ju alltid spela dom gamla Super mario spelen som jag köpt till mitt wii.. Jag och min kompis Jessica testade dom igår och det var as kul att spela dom igen får en verkligen att tänka tillbaka på sin barndom..

Igår kväll var jag så effektiv att jag både hann med en lång promenad och göra vit Ischoklad.. Dom blev jätte bra och smakade underbart...

Nu är jag på jakt efter ett bra kola recept, någon som har något?

Kram 

Av Madelene - 15 december 2010 21:17

Ibland känns det så svårt när man vet att någon känner sig nere och man inte riktigt vet hur man ska kunna hjälpa.. Jag tycker så enormt mycket om dig men vet inte hur jag ska bete mig eller kunna hjälpa dig just nu.. Det är så smärtsamt att höra att du låter så nedstämd, jag vill ju att du ska vara glad.. Jag har ju nyss varit i en depprision och är nog inte helt över den.. Hur ska jag göra för att kunna hjälpa dig??

Jag har bestämt att om du sitter hemma imorgon så tänker jag ringa och säga att vi måste ta en hemma fika eller något för jag vill inte att du ska sitta hemma själv..

För jag tror vi båda vet att det inte hjälper och oftast så blir det bara värre så..

JAG ÄLSAKR DIG och är jätte glad att vi träffats så jag kan få ha dig i mitt liv   .

Kram 

Av Madelene - 15 december 2010 18:12

I söndags eftermiddag åkte jag till Stockholm.. Jag var hur seg och bakis som helst men överlevde resan som tur var trots att det gungade rätt rejält.. I lördags hade vi festat rätt rejält och kvällen var super lyckad, man kunde slappna av och bara ha skit kul... Är så glad att jag har så underbara kompisar och att vi har så himla kul när vi är med varandra.. Nu under dagarna jag varit i Stockholm har jag handlat klart julklapparna och shoppat så klart.. Jag har bott ute i Alby hos min kompis Jessika, jag tycker det är på tok för långt ut för har man bråttom så känns det som det tar en evighet.. Men antar att det är för att man e så bortskämd med att alltid ha nära annars..  Nu är jag bara hemma och mellan landar ett par dagar och sen åker jag till Stockholm igen på ha Måndag för att mamma ska opereras på Tisdagen i stället..

För när operationen  skulle ha varit så upptäckte dom att en del till roboten dom skulle  använda var trasig så därför blev det bara att åka upp och hem igen..

Jag är så himla seg efter resandet och har mycket att göra så bäst att jag sätter igång..

Kram

Av Madelene - 10 december 2010 13:24

Fullt upp jag kan förstå det, men hur länge ska jag behöva vänta..

Känns som en stor diss men du säger att det inte är så.. 

Det enda man kan göra är att tro på vad du säger men jag vet inte hur länge jag orkar vänta på dig.. Även om jag känner starkt för dig så kan jag inte vänta på att du ska ha tid hur mycket jag än vill.. Jag önskar kärleken kunde vara enklare för det känns som vi är menade för varandra, kanske så är det inte meningen nu.. 

Jag tänker fortsätta tycka om dig men om inget ändras snart så går jag vidare..

Jag har ju också ett liv och det är inte fullt lika upptaget som ditt..

Kram  



Här kommer en as bra låt <3



Av Madelene - 9 december 2010 21:52

Då var dt snart dags igen för det underbara vill säga HELG   

Nu till helgen hoppas jag att det ska bli lungt men ändå kul..

Jag har stor städat lägenheten igår och fixat så det är fint och idag så har jag tvättat så allt är rent tills jag ska åka till Stockholm på söndag med mamma..

Känns både roligt och jobbigt på samma gång att jag ska åka, men jag tror å hoppas att allt kommer gå bra.. Idag har jag även varit på stan och handlat lite, jag hittade en ny pyjamas, 3 par trosor och en röd bustier... Tänkte att jag skulle göra något galet till jul och då kan jag behöva den  

Annars känns det faktiskt som om julen bara är kaos och skit.. Det är så mycket bassel och ordnande om hur, när och var.. Känns som jag får göra alla skit saker och att det ligger på mitt bord att fixa endel saker..

Jag drar helt enkelt nit lotten och så verkar det jämt vara..

Vem har sagt att det är bra att vara minst när man ständigt ska ta all skit och göra som folk säger, jag måste säga att jag tycker inte att det är rättvist i min familj..

Som vanligt så ska jag få rätta mig efter vad alla andra har bestämt och sen är det bara att ta skiten..

Jag vill verkligen inte ha jul, önskar någon kunde rädda mig från helvetet i år..

Kram


                             

                                Här är min bustier som jag köpt på HM.. 

Av Madelene - 7 december 2010 21:56

Känns fortfarande som musten gått ur mig... Kärleken är svår och jag börjar tvivla på mig själv och det jag gör.. Cancern har letat sig in i min familj och finns nu hos någon jag inte klarar av att förlora.. Julen verkar bara bli krånglig och önskar att jag kunde slippa att fira över huvud taget.. Inuti mig finns så många känslor på samma gång och jag vet faktiskt inte hur jag ska hantera dom.. Är det meningen att alla ska tycka att julen är fantastisk och bra, alla andra verkar ju tyck det..

Nu vill jag bara gå tillbaka till mitt vanliga positiva liv, få tillbaka glöden jag hade förut.. Hur ska man hitta tillbaka till det som varit och kan man det över huvud taget.. Önskar jag hade någon som fanns här och förstod mig, som samtidigt kunde peppa mig och få mig fortsätta tänka framåt och fokusera på det som är bra..

Vill bara att allt ska bli bättre så tårarna kan sluta rinna och att man kan få vara glad och lycklig igen..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards