Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Rutiner..

Av Madelene - 13 september 2011 22:38

Ja nu försöker man komma in i det gamla vanliga rutinerna.. 

Även om jag inte bara hört posetiva saker idag så känner jag mig as glad.. För redovisningen gick jätte bra och läraren gav mig bara posetiva saker.. Så även om dagen mestadels har bestått av nervositet så gick allt bra så himla skönt att ha första redovisningen avklarad i denna kurs nu återstår bara en som man ska göra själv, vilket kommer bli ännu mer nervöst..

Jag har idag bara fokuserat på att göra läxan till imorgon och läsa lite på torsdagens läxa.. En sak som förvånade mig idag var att det är så dåligt utbud på sminkpenslar här, jag har varit runt och den enda penseln jag hittade kostade 75kr på Åhlens.. Jag tänkte att jag får kolla om det finns bättre i Stockholm när jag åker upp för jag är inte riktigt hundra på om det är en sådan pensel jag vill ha..

Så dagens fund fick bli en flytande eyeliner så jag får väl tro att jag kan fixa att måla med en sådan ska om inte annat bli kul att se hur det kommer gå.. Och ett viktigt måste har jag lärt mig att det är en almenacka speciellt nu när man pluggar så man kan skriva ner läxor och planera dagarna så man vet om man har något som måste göras..

Måste under helgen fixa i nytt bil lyse så jag kan köra och se klokt och även så min bil funkar utmärkt när den ska besiktas om någon vecka.. Ja ska bli en kul vecka det här tror jag.. Kram


 Denna låt dansar jag till på Bodyjamen oh den fastnade direkt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 14 augusti 2013 18:21

Hej det var väldigt länge sedan jag var här men äntligen harvat hittat tillbaka. Under tiden jag varit borta har jag kämpat med min depression som nu inte är lika hemsk. Jag har äntligen börjat få ork och energi till att göra saker igen. Denna vec...

Av Madelene - 1 oktober 2012 14:40


Sådan spännande måndag jag har idag fått reda på att under veckan kommer jag få veta om jag får jobb.. Kan inte göra annat än hålla tummarna och tänka positivt   .. Älskar stället och trivs så himla bra där så jag hoppas av hela mitt hjärta att d...

Av Madelene - 30 september 2012 14:30

En härlig och skön salppar dag med film. Idag valde jag att se på Lorax som jag inte sett innan. Tycker barnfilmer oftast lättar upp vardagen å gillar fantasin som är i barnfilmer. Igår hade jag tjejkväll men mina underbara tjej kompisar. Vi åt först...

Av Madelene - 28 september 2012 22:00

Ja äntligen fredag och efter en underbar vecka som gott väldigt fort så är det nu dags för härlig helg. I kväll har jag varit med Frida och min mamma och sett på bio och sett Hamilton 2. Vi tyckte alla att den var bra och filmen gick rätt snabbt ...

Av Madelene - 24 september 2012 23:00

Efter en kul helg så är det måndag och tillbaka till allvaret igen. Eter en toppen dag på jobbet lite vila och fixa allt som måste göras så blev det bio i kväll. Jag var och såg Snabba cash 2 med min kompis. Jag tyckte den var vldigt bra den berö...

Ovido - Quiz & Flashcards