Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Madelene - 7 juni 2011 22:50

Ja jag börjar sakta men säkert vänja mig vid att vara tillbaka på ön men hade jag fått välja hade jag haft en lägenhet i Stockholm i stället.. Jag är en storstads tjej och jag älskar att vara där, jag känner mig både trygg, hittar och känner folk som bor där.. Måndagen blev en seg dag med inte så mycket gjort då jag mådde skit av min nya värk medicin.. Men jag har både solat igår och idag och hoppas jag fått lite färg.. Annars har jag idag bara fixat lite här hemma, handlat och varit med mamma.. I morgon är det dags för tupperware party och jag ska fixa en blåbärspaj och mackor som gästerna ska få.. Hoppas på en lyckad kväll och det ska bli skönt att komma ifrån hemmet lite.. Jag ska även nu vara hundvakt i 2 dagar så det ska bli kul och mysigt att ha Spike här hos mig.. Då slipper man känna sig så ensam som man ibland gör.. Just nu verkar det som om det kommer bli en full späckad vecka med massor av saker som tar upp tid och det kan nog vara bra för min del så amn slipper tänka så mycket.. om jag hinner i morgon ska jag ta kort på mina nya klänningar jag köpt i Stockholm och även den jag fyndade idag..

Nu är det dags för Criminal minds igen..

Kram    

Ovido - Quiz & Flashcards