Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Madelene - 16 juni 2011 22:58

Yes idag droppade reklamen in och där stod det att man kunde köpa energidryck billigt.. Så klart var jag tvungen att passa på för mina sista pengar och köpa ett flak med energidryck.. Så ja äntligen har jag allt hemma i mitt snygga barskåp igen  .. Jag älskar att blanda drinkar så det krävs endel för att man ska kunna göra det.. Jag har dock fuskat lite eftersom jag har bacardis strawberry daquiri mix och mojito men lite genvägar tycker jag man kan ta..

Min dag idag har varit full med saker som jag var tvungen att hinna med och jag avundades verkligen alla som kunde njuta av solen.. Men som sagt var så hann jag ju konstigt nog med allt och det enda som jag måste fixa nu till helgen är att ta hand om den sista tvätten som hänger på tork, städa golven och hämta min sprit som står borta hos mina kompisar på bingan.. Det är de jobbigaste med att festa hemma hos andra att man måste hämta allt till nästa helg för att man i regel har med sig mer än vad man gör av med.. Så jag hoppas jag får sällskap i morgon och hämta det annars gör jag nog det i morgon kväll själv för då slipper man tänka på det till lördagen..

Det enda jag drömmer om just nu är lite härlig massage och få slappa bara.. Men inte som det ser ut just nu i morgon måste jag baka och fixa en massa och jag hoppas jag lyckas ta mig iväg på ett träningspass till lunch.. Skulle seriöst behöva skärpa till mig och öka på träningen med en dag eller 2 men frågan är vad foten pallar,, Ja nästa vecka ska jag försöka träna 4 dagar åtminstone och om foten inte krånglar allt för mycket blir det nog 5 dagar veckan efter..

Dags att unna sig lite väl förtjänt sömn.. Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards