Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Madelene - 21 juni 2011 23:10

Yea idag blir det en snabb skrivning eftersom jah är trött och ska upp tidigt i morgon.. Dagen har varit full av saker att göra, jag har varit hundvakt hjälpt Mats att städa ur hans cafe vagnar och även varit hos min coach..

Ingen lunch blev det så allt är lite bakvänt för mig i kväll.. Mina kompisar är på mig om hur jag ska göra på midsommar och helt ärligt vet jag fan inte.. Hatar att behöva bestämma mig innan när man fortfarande inte vet hur man ska lösa allt.. Men jag ska nog ta och kolla om jag har mitt tält sovsäck och liggunderlag här hemma efyetrsom det eventuellt kommer behövas i helgen.. Jag hoppas jag kommer på vad jag verkligen vill till på torsdag så man kan ha lite koll på läget.. 

Dags att sova på saken så man orkar med alla grejer.. Kram


   Fotograf jag och är super nöjd med det är jag..

Ovido - Quiz & Flashcards