Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Madelene - 13 juni 2011 23:53

Nu är jag hemma igen från fotbollen och har äntligen fixat mig så det är bara att hoppa i sängen.. Djugården är kvällens vinnare och det blev 0-4 .. Jag borde gå och lägga mig för i morgon kommer bli en lång dag och jag vill försöka vara pigg.. Jag håller tummarna för att man ska få sova klokt..

Kram

Av Madelene - 13 juni 2011 13:11

Yes äntligen så har inbjudningarna ramlat in.. Jag har även i år fått VIP inbjudningar till 2 krogars sommarinvigningar.. Det ska bli skoj att gå och nu får man börja planera på en outfit till midsommar och även till VIP festerna..

Dagen känns annars rätt seg idag och jag har sovit fruktansvärt dåligt som vanligt, är trött till tusen och fick nyss reda på att i kväll ska jag med och kolla fotboll med 3 av mina kompisar.. Om jag orkar ska jag även försöka ringa till Mats och kolla upp det där med VIP korten vi brukar få på sommaren så man kan slippa köa på Munken och Hamnplan 5.. Hoppas han svarar bara för jag vill typ ha det fixat så snart som möjligt så man kan andas ut och slippa tänka på det..

Det verkar som det blir en vecka full med saker att göra men det känns skönt så man slipper sitta hemma och grubbla så mycket.. I morgon är det dags att hämta hem mina fåglar, jag har nu köpt en riktigt stor bur till dom små så jag får se hur jag ska f plats med alla fåglar här inne nu.. Det är en utmaning att hitta plats men jag hoppas jag får någon genial ide.. 

Jag längtar redan nu till på lördag eftersom Tess kommer hem igen till helgen och på lördagen skulle det bli middag hos henne.. Ska bli trevligt att slippa äta själv och det brukar alltid hända massor med skoj när man är med Tess..

Nu ska jag vila lite så jag kan orka med kvällen tror jag..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards