Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Madelene - 28 juni 2011 19:12

Fan vilken skit dag det känns som det varit egentligen har inget speciellt hänt förutom att jag fått lite extra uppgifter av min cotch, datorn har krånglat och jag har känt mig allmänt deppig.. Precis som om hela jag har blivit överladdad med massor av saker att fundera på en och samma dag... 

Hoppas bara denna dag var så här jobbig och att resten av veckan blir mycket bättre.. Jag känner ingen lust för något just nu och så enormt ledsen, vill inte känna så här men har ingen aning om hur jag ska kunna känna mig bättre.. Det jag har gjort idag är inte mycket, tänkt sönder min hjärna och hållit på med mitt personliga brev.. Det är något som man alltid fastnar på och jag brukar få hjärn släpp.. Nu har jag äntligen kommit en bit och jag orkade bara inte mer idag sen får jag fortsätta på det någon annan dag.. Jag måste också fixa klart mitt cv någon dag men först känner jag att lite positiv energi behövs .. Jag ska försöka ta det lugnt i kväll och rensa tankarna så man kan fokusera på nya saker i morgon..

Kram 

Av Madelene - 28 juni 2011 00:20

Ja nu är räkningarna betalda och det lilla jag har kvar sitter på kontot..

Alltid lika skönt att veta nu är det betalt och det dröjer 1 månad innan det är dags igen.. Jag har redan bestämt vad jag ska köpa från bolaget när jag har pengar det blir en absolut svea eftersom flaskan är så cool och skulle vara kul att smaka något nytt och en box med Stone valley eftersom det är ju också bara tillfälligt.. Men först får det bli det viktigaste som ska köpas hem så får man se om man får något över.. 

I veckan vankas mycket invigningar på Gutekällaren onsdag, Burmaister torsdag och Hmnplan 5 lördag.. Det ska bli skoj att få gå på allt och jag hoppas det kommer bli roligt med mycket folk.. Jag hittade en fin klänning idag som jag ska passa på att använda nu någon av dom dagarna.. I veckan väntar även en hårförlängning mig, ska bli så himla nice att få lite längre hår och väldigt spännande att se resultatet.. 

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards