Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Madelene - 18 juni 2011 12:42

Jag blev sjukt lycklig när jag igår fick inbjudan på facebook att delta när Axwell kommer ner för spelning här i Visby i juli.. Fan kan knappt fatta att han ska komma hit, jag bara måste skaffa biljetter och gå å se honom kommer bli värsta partyt.. Plus att under sommaren kommer även Adrian Lux ner kommer bli en härlig sommar med mycket upplevelser och skön musik  ..

Nu på eftermiddagen ska jag hem till Tess för i kväll blir det middag hos henne med några andra kompisar.. Sedan blir det dricka och antagligen krogen.. Man måste ju ut och kolla om det finns något snyggt  .. När man är singel och har hela livet framför sig måste man njuta till max och ha kul.. Jag har liksom inte tid att ha tråkigt, Party pingla är jag och jag älsakr att träffa nya folk..

Im gonna party like there is no tomorrow det är mitt nya motto.. Nu när det är sommar och sista helgen på länge som jag har lägenheten själv så lika bra att passa på.. 3 timmar kvar tills jag ska till Tess, önskar tiden kunde gå lite fortare..

Hoppas alla får en underbar helg med mycket skoj..

Now its time to party Kram

Ovido - Quiz & Flashcards