Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Madelene - 19 juni 2011 16:16

Ja äntligen har man hittat hem till lägenheten igen efter gårdagens äventyr..

Jag är helt slut pumpad för jag har knappt kunnat sova, 3 timmar  är inte mycket att hurra för.. Men jag ska försöka överleva dagen men just nu känns det som jag kommer tvär däcka i kväll.. Ja i natt kommer min lillebror nej från Stockholm och ska bo här i sommar så jag har fixat fram madrass städat upp lite så nu är jag redo för att han ska dyka upp.. I går hos Tess blev så himla lyckat till mat blev det potatisgratäng och entrecot.. Och till efterrätt blev det min chokladtryffeltårta med grädde.. jag och Tess började dricka lite redan vid 4 så vi blev lite lagom lulliga igår och vi dansade, snackade, och levde livet.. Vi stannade bara hemma men det var jätte skoj kvällen kunde typ inte blivit bättre.. Jag och Tess är som tvillingsjälar vi är så lika, tänker lika, gillar samma saker och har varit med om liknande saker i livet..Det är så skoj när man lär känna någon man trivs så bra ihop med.. Tess är verkligen en av mina bästa tjej kompisar och jag hoppas vi kommer vara kompisar hela livet .. Jag har även på senaste övervunnit 2 av mina fobier jag haft känns skönt..  Till kvällen har jag bestämt mig för att göra räkmacka för då slipper jag ställa mig och laga mat vilket jag gärna slipper idag på grund av bristen på energi..Nu ska jag ta en powernap och sedan fixa allt som måste göras ikväll.. Jag önskar mig själv lycka till..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards