Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Madelene - 27 juni 2011 10:21

Ja ibland funderar jag på om folk gör saker bara för att hämnas..

Jag dissade en kompis i början för att han sa att han ville  något mer än att bara vara kompis med mig.. Lite senare så hände något mellan oss på fyllan och mer än bara en gång.. Vi har tjafsat och rett ut saker och det har varit lite konstigt mellan oss men i helgen kom smällen.. Ja nu blir jag dissad att skriva vi borde bara vara kompisar ja inte precis det roligaste att höra.. Fan kändes liksom skit för själförtroendet och även om jag inte ville mer än att vara vänner med förmåner så känns det trist.. Och hur fan kan man fortsätta vara vänner när man haft sex med varandra.. Allt kommer kännas så konstigt och kan man hitta tillbaka till att bara vara vänner??? Är det någon som kan komma med tips är jag tacksam..

Ja frågan är väl bara nu hur man ska bete sig.. Jag har lovat att försöka tänka bort allt negativt, men visst undrar man om han träffat någon annan, om man inte var tillräckligt bra eller vad det var som gjorde att han nu smsade en sådan sak.. Fegt tycker jag men finns ju inget jag kan göra åt det, bara att acceptera det..

Känner mig dock utnyttjat och lite pantad som lyckades hamna i denna sitvation..

Är detta mitt fel???

Kram




 

Så sant ibland är mina helger så här också   

Ovido - Quiz & Flashcards