Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Madelene - 15 juni 2011 23:04

idag har varit en effektiv dag har både varit på mitt första grupp möte på Hansa utbildningen och fått massa info.. Mamma åkte ju med mig in igår eftermiddags och igår kväll var vi hos min bror Fredrik och Johanna å umgicks lite innan klockan blev för mycket.. Vi var även där idag och lunchade med dom, det är kul att hinna umgås lite vilket blir alldeles för sällan.. Efter lunshen drog jag och mamma ner på stan och kollade på en ny Gotlandsring till mig och kikade även lite på guldfynd och hm.. Så jag kom hem med en ny ring, nytt träningslinne och nya öronhängen som är som små grodor å även 1 liter jordgubbar.. Jag upptäckte dock att jag behöver köpa hem fler ägg om jag ska baka tårta eller efterätt till helgen.. Igår fick jag reda på att på söndag natt kommer min lille bror ner och ska bo vid mig under sommaren.. Ja man får väl se om man kan härda ut med att inte kunna ha ett privatliv, ja intressant sommar lär det bli.. Jag har haft 2 underbart mysiga och trevliga dagar med mamma jag är så glad att jag har henne.. Min mamma är världens gulligaste och hon har varit så snäll och tagit hand om mina fåglar medan jag varit i Stockholm.. jag vet inte vad jag skulle göra utan henne så underbart att ha en mamma som är så snäll, glad och lätt att prata med.. Tack för att du finns mamma och för att du är en sådan fantastisk person..

Kram 


Här är den hetaste dj enligt mig just nu AVICII kommer gå långt och jag hoppas jag får nöjet att njuta av honom live fler gånger.. När jag hör dessa tänker jag tillbaka på Summerburst Festival och hoppas på att nästa år kommer bli lika bra som detta.. Hoppas på en sjuk sommar med massor av bus   

Ovido - Quiz & Flashcards