Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Madelene - 20 juni 2011 22:00

Jag trodde inte söndagar kunde bli så himla mysiga och underbara men igår fick jag uppleva det.. Jag fick sällskap hemma och vi kollade film, pratade, kramades och kysstes.. Jag känner mig alltid så trygg när jag ligger famnen på honom.. Min enda rädsla är dock alltid samma sak när man har det så här bra med någon är att något ska förstöra det.. Jag är ju sådan som inte riktigt vet vad jag vill och tycker det är svårt att satsa på något eftersom någon alltid blir bränd.. Hoppas jag inte sumpar honom för att jag är dum nu.. För dom flesta vet väl att man inte ska ha sex med sina kompisar men tyvärr har jag ju gjort det redan.. Man får väl lära sig av sina misstag så det märks väl om detta är ett eller ej så småning om..

Idag har jag funderat mycket men ven gjort massor med annat.. Min lillebror kom med båten i natt och idag så har vi varit ute och gått en hel del.. Kollat gamla ruiner, botaniska trädgården och även gått och strosat runt och njutit av vädret som varit toppen idag.. Mamma har även varit inne i Visby idag så vi fikade och åt middag tillsammans.. I morgon blir det att vara hundvakt och jag hoppas på en solig dag så man kan lägga sig och steka lite.. Nu ska jag kolla Mimic och sedan sova.. Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards