Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Madelene - 14 juni 2011 23:20

Tisdagen är snart förbi och jag har ändå hunnit med endel idag..

Jag trodde dock inte jag skulle lyckas ta mig ur sängen idag men jag lyckades.. När jag väl lyckats få i mig frukost gjort mina morgon sysslor och klätt på mig så åkte jag ut till mamma.. Där började jagklippa gräset med en gång eftersom det såg lite lurigt ut med vädret, men så kalrt så hann jag och det gick as bra.. Lite motion fick man ju på köpet.. Idag blev äntligen mitt tyg både till medeltisklänningen och klänningen jag ska ha på bröllopet köpt så snart börjar min sömmerska med dom, känns jätte spännande ska bli kul att se resultatet.. Annars har dagen varit rätt lugn jag har tagit in mina fåglar till Visby igen och dom små har fått flytta in i en större bur och fått mer leksaker..  Nej om man ska få sova något så får jag nog stänga av datorn för i morgon blir en tidig dag.. Jag får spara resten av mitt bloggande till nästa gång bara man kan komma ihåg allt..

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards