Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Madelene - 22 juni 2011 22:26

Idag blev jag väldigt förvånad då jag kom hem och hittade brev från CSN och Gotlands kommun.. När jag öppnade såg jag att jag kommit in på utbildningen jag sökt till hösten.. Nu är bara stora frågan orkar jag plugga och kommer jag ha råd med alla böckerna.. Jag tänkte diskutera lite me min coatch nästa vecka när vi ska se.. Jag tror det kan vara en bra möjlighet och lärorikt att gå utbildningen så en lång funderare får det bli så jag väljer rätt beslut.. Dagen har varit seg eftersom jag haft så mycket att göra, jag uppskattar verkligen att vara hemma och ta det lugnt.. Dock börjar min film jag tänkte se snart och jag borde gjort mig i ordning helt innan.. Lika bra att lägga på ett kol och hoppas på att man hinner blogga mer i morgon..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards