Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Då var midsommaren över för denna gång..

Av Madelene - 26 juni 2011 17:46

Ja denna helg tycker jag har gått jätte fort.. 

På midsommarafton så var jag och 2 av mina bröder och min brors dotter Daniela ute vid mamma på dagen och grillade, gjorde krans och även åkte ut till gravarna med blommor.. På eftermiddagen körde jag in till Visby igen och gjorde mig i ordning..

Tess hörde av sig och vi bestämde att vi skulle hålla oss i Visby och skita i att åka ut till festen på landet.. Vi satt hemma hos mi storebror där även han bjudit in några av deras kompisar.. Det var jätte kul men tjejerna som var där är så himla stela så dom tyckte att det blev lite för mycket med Tess frågor som hon ställde.. Jag säger som så endel är alldeles för känsliga.. Kvällen blev toppen även om jag inte hade trott det.. På midsommardagen så blev det väldigt segt för min del  eftersom jag druckit aningen för mycket dagen innan mådde jag skit nästan hela dagen.. När jag till slut fick behålla maten så tog jag mig en återställare vilket gjorde att jag mådde bättre.. Vi hade igår hemma fest hemma hos mig men åkte även bort till en annan fest ett tag.. Det blev verkligen en lyckad kväll och jag är så glad att min bästa kompis Elin var med det är alltid så kul att vara med henne.. Vi var en bra kombination av människor och jag tror alla hade kul.. Idag har dock jag inte gjort ett skit har bara kollat film och vilat.. 

Hoppas alla haft en trevlig midsommar.. Kram


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 14 augusti 2013 18:21

Hej det var väldigt länge sedan jag var här men äntligen harvat hittat tillbaka. Under tiden jag varit borta har jag kämpat med min depression som nu inte är lika hemsk. Jag har äntligen börjat få ork och energi till att göra saker igen. Denna vec...

Av Madelene - 1 oktober 2012 14:40


Sådan spännande måndag jag har idag fått reda på att under veckan kommer jag få veta om jag får jobb.. Kan inte göra annat än hålla tummarna och tänka positivt   .. Älskar stället och trivs så himla bra där så jag hoppas av hela mitt hjärta att d...

Av Madelene - 30 september 2012 14:30

En härlig och skön salppar dag med film. Idag valde jag att se på Lorax som jag inte sett innan. Tycker barnfilmer oftast lättar upp vardagen å gillar fantasin som är i barnfilmer. Igår hade jag tjejkväll men mina underbara tjej kompisar. Vi åt först...

Av Madelene - 28 september 2012 22:00

Ja äntligen fredag och efter en underbar vecka som gott väldigt fort så är det nu dags för härlig helg. I kväll har jag varit med Frida och min mamma och sett på bio och sett Hamilton 2. Vi tyckte alla att den var bra och filmen gick rätt snabbt ...

Av Madelene - 24 september 2012 23:00

Efter en kul helg så är det måndag och tillbaka till allvaret igen. Eter en toppen dag på jobbet lite vila och fixa allt som måste göras så blev det bio i kväll. Jag var och såg Snabba cash 2 med min kompis. Jag tyckte den var vldigt bra den berö...

Ovido - Quiz & Flashcards