Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Madelene - 3 maj 2011 22:38

Idag har jag haft så himla ont i foten, den är mer svullen och det är svårare att gå igen.. Så i morgon ska jag nog försöka få tag på någon doktor eller något så jag kan få kryckor så svullnaden på foten kan lägga sig för det är så jobbigt med denna smärta.. Jag måste tvätta och fixa här i lägenheten i morgon och även fylla på jord i en kruka med min nya hortensia i.. Nu vill man ju ha det lite fint på balkongen när det börjar närma sig sommaren så jag har satt ut 2 små krukor med gullvivor och sen ska jag även ha ut hortensian och en palm.. Och i sommar funderar jag på att investera i en plast flamingo och ha på balkongen.. 

Ska bli så skönt med ett styrkepass i morgon man får hålla sig till träning som inte drabbar foten så mycket så om jag pallar nu blir det bodypump i morgon, torsdag zumba och fredag bodypump.. Till helgen är jag redan upp bokad för min kompis kille fyller år så jag ska baka något gott och ta med bort till festen på lördag.. Jag hade ju tänkt bara vara hemma och slappa men det får väl bli nästa helg i stället..

 Nu är det nog dags att sova om jag ska orka med att gå upp tidigt..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards