Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Madelene - 9 maj 2011 17:53

Idag var en seg morgon kan jag säga, jag har sovit skit dåligt men lyckades till slut ta mig ur sängen 9.30 Sedan var det bara att fixa allt här hemma och hämta brorsan så vi kunde åka ut till mamma.. Vi har varit där ute typ hela dagen och vi passade även på att åka ut till mormor och morfars grav med lite rosor.. Det blev så fint när vi var där så mycket nöjd känner jag mig nu.. 

Energin är låg idag men jag ska ändå bege mig och träna sen vid 19.40 men först måste jag äta lite kvällsmat.. Det är mycket jag behöver fundera på och det enda jag vill ha är semester.. Men bara 2 veckor kvar innan jag ska åka i väg och jag längtar så himla mycket.. Kram


Senaste släppet till Summerburst.. Ska bli kul att se honom live  .. 

Ovido - Quiz & Flashcards