Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Madelene - 7 maj 2011 17:40

Ja då börjar det dra ihop sig för att man ska dra på födelsedags fest hos Niklas..

Det är en underbar och varm dag så jag och Sofia har solat lite på balkongen innan och även ätit fruktsallad.. Fruktsallad fick det bli till mat nu i kväll också för jag var inte sugen på något och orkade inte fixa något.. Det har varit jätte svårt att kunna bestämma vad jag skulle ha på mig men efter mycket om och men fick det bli en svart kjol och ett linne till, mitt skärp med en ros på, uggla halsbandet och mina vita pumps med nitar på.. Jag måste leta upp ett läppglans och börja packa ner allt som jag ska ha med bort.. Jag hoppas på en trevlig kväll och ska folk gå ut eller att det blir tråkigt så har jag nära hem vilket känns bra...

Får nog fixa det sista nu om jag ska hinna i tid och möta Sara sen.. Hoppas alla får en rolig och bra helg Kram


   

Ovido - Quiz & Flashcards